søndag 3. oktober 2010

Rosa...så klart

Tante har vært barnepike...og kost seg fælt noen dager!  Som vanlig har jeg et eller annet strikketøy i fanget når jeg slenger meg i sofaen.  Og når broderens lille 5 åring ser det, så spør hun med en gang om tante Astrid kan lage..."sånne som går opp sånn...som er klipt nedover sånn og som ikke har sånn sokk under sånn"......???  Det tok litt tid før jeg prøvde... mener du leggvarmere...? 
- JA!..det heter det! svarte lille-frøken.
- ja, klart jeg kan det...hvilken farge da? 
- rosa, også sånn bløt.

Jaja..så ble avtalen da at vi fikk dra i garnbutikken å kjøpe sånt garn hun ville ha. Så lager vi sokker og leggvarmere.
Sokker først.. og beskjeden er klar!
Atte tante: når du drar hjem må du strikke helt ferdig, også ta bilen og kjøre hit til meg å gi meg det!

 -okay, skal bli lillegull :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar