lørdag 25. september 2010

Planene i orden..

Jeg har stadig planer om ett eller annet, men det blir aldri som jeg har tenkt.   Plutselige innfall dukker opp hele tida.  Sånn som i dag...akurat nå har jeg lyst til å sy skinnfell.  Til h.. med alle andre plikter!   Håper mannen i huset har en sånn dag og... så han drar ut en tur, og kommer hjem med noen fine bilder :)  Han har vært på foto-workshop og da får han værsågod å være full av inspirasjon!  Han drømmer om en skikkelig fotoprinter, og det gjør plutselig jeg og...  Ny symaskin havna dermed enda lengre ned på prioriteringslista.

Skinnfellen jeg skal sy, blir 120x150 cm.  Skinnene er mørke grå, krøllete fine gotlandsfår.  Fellen skal få hverdagskant av rødfarget kalveskinn.  Og etterhvert rødt trykk.  Det blir vel en fin julegave til heimen vår.  Jeg hadde tenkt til å strikke et rødt fletteteppe til jul, men da tror jeg det blir par mørkerøde fletteputer istedet :)  (hvis jeg ikke kommer på noe annet da...)



Synes det er skikkelig fint med den røde kanten mot det grå og hvite.  Det er litt upraktisk for disse skinnene kan faktisk vaskes i maskin.  Men ikke med disse båndene for de vil farge av....   Samma søren.... velger aldri praktisk foran pent alikevel jeg ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar