mandag 11. oktober 2010

Nå: skinnfellsøm

Barbering må til for å lage bånd til å dekke sømmene på fellen.  Det er det ikke lurt å drive med i stua...
Jeg vil ha et eget rom for sånt!  Jeg har vokst ut av stua for lengst.  Og jeg tror stua er nokså lei rotet mitt...

Nå er det fullt av ull og hår og støv og masse ting og tang rundt om kring her.
Men, men får ikke gjort så mye med det... stua må bare holde ut med meg ei stund til a gitt...


Men ellers kan det anbefales å sitte inne en litt hustrig høstdag og sy skinnfell...koselig, koselig arbeid :)

Og jeg har en ny utfordring å se frem til...jeg skal sy bunad!
Pernille som er dattera til ei vennine skal konfirmeres til våren og hun vil ha en Hallingbunad...og jeg skal få lov å sy den! 

Hipp hurra, jeg er så glad!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar