lørdag 30. oktober 2010

Fortsatt rester

Jeg har som tidligere sagt bestemt meg for å gjøre ferdig alle halvferdige ting, og bruke opp garn jeg har liggende før jeg kjøper noe nytt.  Egentlig var planen at jeg ikke skulle kjøpe noe nytt før jul...men det skjønner jeg at ikke går!  Men en ting er sikkert, skapertrangen og kreativiteten blir utfordret litt ekstra når man ikke styres (lures..påvirkes..?) til å kjøpe ferdig garnpakker og mønster fra garnfabrikantene.
Så jo...jeg tror jeg skal prøve å holde ut til jul alikevel ;)

Imens kan jeg lage mye jeg absolutt ikke har behov for, bare for gøy!

De siste dagene har jeg laget et par babyvotter og sokker av et cashmeregarn Anita kjøpte for meg i fjor.

Jeg har laget sånne sokker før.  Men babyvotter har jeg ikke strikket siden guttene var veldig små...dvs over 20 år siden :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar