søndag 7. november 2010

Fake

Har brukt opp nesten alt det grå og svarte alpakkagarnet mitt til denne puta. Helket med dobbelt garn og nål nr. 3.  Den ble ganske stor, nesten 50 x 50 cm.
Bakstykket gadd jeg hverken strikke eller hekle.  Så jeg tok en av genserene til min kjære, som har gått i vaskemaskinen noen ganger for mye, og derfor var sånn passe tovet.  Også sydde jeg baksiden.  Og jeg synes den ble finest! 
Og siden genseren har tilhørt Pål var det ekstra morsomt å beholde Gant-merket. 
Den vil da alltid minne meg om ham ;)


Også fikk vi en Gant-pute, fake kanskje.... men uansett Gant :)









Også har jeg så lyst til å vise dette.  Monica har strikket dukkeklær til en av tanteungene sine.  Det er så utrolig søtt!  Monica er kjempeflink, og en racer, hun lager veldig mye på kort tid.  Dessuten er hun mye snillere enn meg...jeg låner veldig skjelden bort tida mi til å lage noe for andre...  Men Monica hun strikker babytøy for arbeidskollegaer, gir bort sokker til gud og hvermann, strikker og hekler for søstera si og andre hele tida :)

1 kommentar:

  1. Hei... superflott og stilig pute du har laga !Kreativt og genialt bruk av gammel genser.:) Oså det skjønne dukketøyet da:)

    SvarSlett