søndag 28. november 2010

Tradisjoner

Jeg hadde helt bestemt meg for å lage et rødt fletteteppe til jul i år...det blir det ikke noe av...  På lik linje med nesten alle andre ting jeg planlegger så kommer nye ideer i veien.  Men jeg har i allefall laget en rød flettepute.  Nå har jeg gått tom for garn, så den blir ikke ferdig i dag dessverre. 
Hadde tenkt til å sy baksiden av saueskinn, men jeg vet ikke helt...får se når heklekanten rundt er klar...
Så da får jeg prioritere disse koftene i dag da....  Den grå er til mannen min, og jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har tatt tak i den ;)
Nå skal den gjøres ferdig altså... og det skal den blå også, som er min.  Så kan jeg med god samvittighet ta fatt på noe nytt igjen :)
Passer vel godt med tradisjonsrike kofter nå som jula nærmer seg.  Og da kom jeg på at jeg må finne frem litt adventspynt i dag og...

1 kommentar: