søndag 24. oktober 2010

Puteplaner

Nå er jeg jo egentlig vært ganske rask... dette Olastoffet kjøpte jeg i juni.  Da bestilte jeg en liftgardin til Eirik's rom (som fortsatt ikke er hengt opp..), også kjøpte jeg en meter stoff ekstra for å lage puter.  Og knappene kjøpte jeg tilfeldigvis i en butikk jeg og Bente var innom i Oslo i sommer.
Knappene er i porselen fra Snella & Petronella. 
De lager så mye morsomt!  Se her:
http://www.snellaogpetronella.no/nettbutikk.html              

Makene finnes også med kart av Oslo, Stockholm og andre byer... og de er så fine!
Jeg har mer Olastoff så da må jeg jo ha flere knapper og :)      
Og jammen har jeg fått montert denne puta i dag... strikket i mars/ april en gang :)  Ute skinner sola, men jeg er jo ikke halvferdig med syplanene for i dag... kjenner samvittigheten er litt dårlig nå.... ut en times tid da :/ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar