søndag 15. mai 2011

Bomull i huet

 Overdelen til kjolen er klar
holder på med bolerojakken
det går ganske fort...det er bare en kort liten sak
utfordingen nå blir å finne et
kjolestoff
som passer


det finnes ingen butikk med lekre stoffer i denna byen
og har leita på nettet...uten hell
men jeg skal snart på jentetur til
London
så kanskje jeg finner en morsom
stoffbutikk der...

håper det...
for jeg MÅ ha stoff til denne kjolen også
den har samme heklede overdel, men litt annet skjørt
ååå...så fin!
Pål synes jeg er litt kjedelig
 som har valgt å lage den andre kjolen i beige

Så kanskje denne blir knallorange
det er jo veldig populært om dagen
og dessuten veldig tøft!



Og innimellom kjolene
må jeg ha litt småtteri å drive med
Eva
har lært meg vaffelhekling...
...eller var det Thailansk hekling (?)

Jeg er jo helt forelsket i det lyseblå bomullsgarnet
så jeg må lage mer greier av det
dette skal bli grytekluter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar