mandag 25. april 2011

Ut i skogen


Grytelappene er ferdig.. og på de er det en lyseblå kant ytterst
Og den lyseblå fargen er så fin!
Lyseblått er fortsatt min favorittfarge!
Så derfor klarte jeg ikke legge bort resten av det garnet
Tenkte først jeg skulle lage en kjøkkenklut, men fant ut at det nok ble for lite garn
Så jeg heklet istedet denne lille kurven
Den ble ganske søt :)
Fargen er så fin at jeg må ha mer garn...
kanskje jeg skal hekle en gardin til vinduet i gangen...?
Det tror jeg!

Kvistene står fortsatt i vann
de prøver å springe ut, men liker seg nok ikke helt
for de har begynt å tørke litt ut nå...
Men jeg skal klare å kose meg veldig en stund fremover med å plukke hvitveis

Å gå i skogen og se på teppet av hvitveis mot grønn skogsbunn
-noe så vakkert!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar