søndag 17. april 2011

God Påske :)

For øyeblikket har jeg en liten pause fra
de store håndarbeidsprosjektene
Det vil si..
ikke helt, for bunaden er bare
nesten ferdig

Har igjen det jeg er mest spent på
nemlig å sy skjorta...
det har jeg aldri gjort

Men jeg har 3 uker på meg
går det ikke bra, får jeg prøve igjen..

Restegarn som skal bli pute

Det er ikke så veldig fristende å være inne om dagen
sola skinner, fuglene kviterer
og hagen skriker om hjelp!
Mannen min har våknet fra dvalen
og kommet på at han ønsker seg en
skikkelig fin hage
så fort som mulig

En ønskekvist..

Så vi har klippet og gravd, rydda og kasta
buskene er jo klare til å blomstre hvert øyeblikk
så nå står de igjen stakkars...ribbet for knopper
jeg kunne ikke dy meg, men reddet noe fra dynga
tror dette er jasmin, ønsker det
for det lukter så utrolig godt :)



Minibrikker
Som egentlig skulle være tallerkendempere
men garnet er nok litt for grovt
så i morgen må jeg i butikken og kjøpe tynnere garn
for dette er et akkurat passe lite arbeide for dissse dagene
som må brukes på noe annet
og for øyeblikket mye viktigere!

God Påske :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar