fredag 11. februar 2011

Sting for sting

Det var så gøy på kurs!! 5 dager, som gikk altfor fort.
Så utrolig morsomt med håndsøm..og brodering!
Trodde ikke jeg likte brodering jeg...


Men det gjør jeg gitt!
Blant annet lærte vi smøyg
(litt rødt bilde, pga sen kveld og dårlig lampelys)
Og jammen fikk jeg uventet hjelp...
-av erfaringen med å strikke tradisjonelle koftemønstre,
fellesnevner... holde tellinga!

Og det er så nydelig med hvitt broderi på hvit lin!
Det skal jeg komme tilbake til..

Prøvesømmer på prøvelapper

Og litt strikk:
Denne skulle vel egentlig vært montert til jul....

Det boblet litt ekstra i meg etter kurset,
så da fikk jeg ordnet litt opp i noen av de halvferdige tingene.
Så denne puta fikk en bakside, mens jeg ble en genser fattigere :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar