lørdag 28. august 2010

Hva nå da....?


Er i et lite vakum etter kjoleprosjektet... har mye halvferdig, men det er ikke så spennende kjenner jeg...
Vet ikke helt hva jeg har lyst til å begynne på heller...kanskje jeg burde kaste meg over en av de tusen malejobbene som venter i heimen..?
Og jeg har noen kjempefine skinn av godtlandsfår ligger å venter.



Restegarn etter kjolen. ...




...passer å bruke til dette for eksempel :)

Bildet er fra den nye katalogen til Stoff & Stil.
Ikke alt jeg synes er stilig i den katalogen akkurat, men detta skjerfet synes jeg er kjempefint. 
Dessuten er det en genialt å få brukt litt restegarn innimellom.


Siste hånd på verket.  En hekler og en syr. Det er første gang jeg lager noe sammen med noen tror jeg.  Og det har bare vært kjempegøy!
Men som ellers har det vært veldig deilig å bli ferdig.
...så kan man begynne på noe nytt... men hva..?


Sokker...  det er fint innimellomarbeide. 
Som elstesønn, Didrik, sikkert vil ha :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar