fredag 1. januar 2010

GODT NYTT ÅR!


Jeg ønsker godt nytt år med å se tilbake på noe av det jeg har laget i 2009, kanskje 2008 også.  Jeg har ikke hatt vareopptelling akkurat (kanskje jeg skal det..?). 
Men, når jeg ser igjennom saker og ting er veldig mye laget i lyseblått, grått, hvitt og brunt.  Farger jeg liker godt, og som holder seg fra år til år.  Tror nok vinneren gjennom tidene er koksgrått for min del...

På bildet her er en koksgrå kjole, som jeg har brukt mye i jula, et brunt pledd og grå pulsvarmere. Og lyseblå pute da...




Har mange ideer for 2010..
Blant annet å lage flere puter a`la den lyseblå her (som jeg tror jeg lagde i 2008).  Og jeg skal i hvertfall lage et rødt flettepledd til neste jul.  Dessuten skal julegavene i 2010 for det meste være hjemmelagede, så arbeidsledig blir jeg ikke heldigvis.  Men julen 2010 er jo nokså lenge til... ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar